Submenu
Verzending & bezorging

Bezorgproblemen

Eén of meerdere ontvangen producten zijn beschadigd

Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen, kun je het beste een retour aanvragen voor dat product. In het retourformulier, kun je aangeven dat je het product beschadigd hebt ontvangen en of je een vervanging wilt.

Retourformulier voor beschadigde product

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Om na te gaan waarom je jouw pakket nog niet ontvangen hebt kun je eerst de track-en-trace link uit je mail openen. Hier kun je zien of het tijdstip van bezorging gewijzigd is.

Daarnaast kun je controleren of je geen foutief adres hebt opgegeven. Dit kun je zien op de bestellingdetails pagina.

Het kan ook mogelijk zijn dat je pakket bij de buren is bezorgd of dat de bezorger een bericht heeft achtergelaten.

Mocht je na 5 dagen jouw pakket nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan kunnen we je zo goed mogelijk verder helpen.